برنامه 4 هفته ای برای کوچک کردن شکم
برنامه ۴ هفته ای برای کوچک کردن شکم
 سه شنبه - ۲۶ تیر ۱۳۹۷ |    |   بدون نظر |   1442 بازدید

کوچک کردن شکم در یک ماه با ورزش

داشتن شکمی صاف و کوچک آرزوی همه افراد است اما دست یافتن به این آرزو دشوار است و باید راه سختی را برای تحقق آن پیش ببریم ، ما به شما پیشنهاد می کنیم برای اینکه اندامی متناسب داشته باشید برنامه ۴ هفته ای مت رابرتس را بکار ببرید که در۱۰ مرحله برای کوچک کردن شکم به شما کمک می کند.gif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - برنامه ۴ هفته ای برای کوچک کردن شکم

کوچک کردن شکم

ورزش های موثر برای کوچک کردن شکم در کمترین زمان

برای یافتن روش های جدید از بین بردن چربی های اطراف شکم هر سال هزینه های هنگفتی صرف می شود. بیش از ۲۰۰ مدل دستگاه مختلف برای کوچک کردن شکم وجود دارد، دستگاههای غلطکی، ضربه زننده، لرزاننده و … . که ادعا می شود با این دستگاه ها می توانید شکم خود را کوچک کرده و به سایز مطلوب برسانید.

استفاده از این دستگاه ها به تنهایی برای کوچک کردن سایز اندام های مختلف بدن کافی نیست زیرا دستگا ههای ابتکاری قادر به سوزاندن لایه های چربی موجود در اطراف شکم نیستند و این قبیل وسایل تنها کمک ناچیزی برای رسیدن به هدف شما می کنند .

کوچک کردن شکم - برنامه ۴ هفته ای برای کوچک کردن شکم

ورزش های مناسب برای کوچک کردن شکم

قدم اول برای موفقیت در صاف کردن شکم و باریک کردن سایز دور کمرتان ، داشتن اطلاعات اولیه در مورد طرز کار عضلات اطراف شکم و این که چگونه بدن شما چربی را می سوزاند، است. به طور طبیعی شکم همه افراد صاف است اما در مواردی که با چربی اضافی پوشیده شده، به نظر بزرگ می رسد ، اگر هدف شما داشتن اندامی متناسب و شکمی صاف است، اولین قدم از بین بردن لایه های چربی موجود روی عضله های شکمتان است.

بهترین روش برای کوچک کردن شکم ترکیبی است از حرکات ورزشی متمرکز روی شکم و کمر و تلاش برای ثابت نگه داشتن قند خونزیرا ثابت بودن میزان قند خون باعث جلوگیری از چاق شدن و افزایش چربی های اضافی در بدن می شود .

برنامه چهار هفته ای کوچک کردن شکم

مربی فیتنس هنرپیشه ها ، مت رابرتس به ابداع روشی پرداخته که در فرصتی کوتاه می تواند اندازه دور شکم را کاهش دهد و به حد مناسب برساند. این برنامه ۲۰ دقیقه زمان می بردو باید به صورت منظم در طول چهار هفته انجام گیرد. اگر شما هم مراسمی پیش رو دارید و دوست دارید درآن خوش هیکل ظاهر شوید، برنامه ۴هفته ای مت رابرتس را برای شما پیشنهاد می کنیم که در۱۰ مرحله ای به شما کمک می کند لباس مورد نظرخود را به تن کنید.

مت رابرتس می گوید:«این برنامه به شکلی طراحی شده که بتوانیدآن را در خانه انجام دهید و به کمک آن مردان و زنان چربی های شکمشان را آب کنند، افراد می توانند عضلات بخش میانی را نیز محکم تر کنند.»

کوچک کردن شکم 1 - برنامه ۴ هفته ای برای کوچک کردن شکم

روش مت رابرتس برای کوچک کردن شکم

سیکس پک یا عضلات بخش میانی شامل عضله راست شکم ( Rectus abdominis muscle ) است و عضله مایل خارجی ( external obliques ) در کناره های بدن باعث جمع تر شدن کمر می شود.شما باید این برنامه را برای داشتن شکمی صاف و کوچک کردن شکم سه یا چهار بار در هفته انجام دهید که هر مرتبه حدودا ۲۰ دقیقه طول می کشد.

در ۲ روز دیگر هفته تمرینات هوازی مانند دویدن و دوچرخه سواری را انجام دهید که این مرحله نیز شامل تمرین های ۱۲ دقیقه ای است بدین صورت که باید ۳۰ ثانیه بی وقفه بدویدو سپس یک دقیقه به استراحت بپردازید و سپس دوباره آن را تکرارکنید.اگر می خواهید به اندام مناسب و کوچک کردن شکم برسید، یک ماه سخت را با برنامه رابرتس پیش ببرید زیرا این برنامه تمرینی سنگین برای سوزاندن موثر چربی ها است اما از هفته اول و دوم بهتر می شوید.

برنامه ۲۰ دقیقه ای برای کوچک کردن شکم

۱٫منحنی معکوس

منحنی معکوس یکی از ورزش های مخصوص برای کوچک کردن شکم است که اینگونه انجام می گیرد :

کوچک کردن شکم 2 - برنامه ۴ هفته ای برای کوچک کردن شکم

منحنی معکوس یکی از ورزش های مخصوص کوچک کردن شکم

۲٫ پلانک

پلانک یک حرکت مخصوص آب کردن شکم است که مانند شنای سوئدی است و روش انجام آن بدین گونه است :

کوچک کردن شکم 3 - برنامه ۴ هفته ای برای کوچک کردن شکم

پلانک یکی از ورزش های مخصوص کوچک کردن شکم

ورزش های مفید برای کوچک کردن شکم

۳٫ دراز نشست

حرکت دراز و نشست یک حرکت عالی برای کوچک کردن شکم است که همه ما با آن آشنایی داریم.

کوچک کردن شکم 4 - برنامه ۴ هفته ای برای کوچک کردن شکم

داراز و نشست ، ورزش های مخصوص کوچک کردن شکم

۴٫ حرکت نرمشی اسکوات

برای کوچک کردن شکم ورزش هایی وجود دارد که حرکت نرمشی اسکوات یکی از این ورزش هاست که اینگونه انجام می شود:

کوچک کردن شکم 5 - برنامه ۴ هفته ای برای کوچک کردن شکم

حرکت نرمشی اسکوات یکی از ورزش های مخصوص کوچک کردن شکم

بهترین ورزش ها برای کوچک کردن شکم

۵٫ تمرین شبیه به کوهنوردی

تمرین شبیه به کوهنوردی یک حرکت مناسب برای کوچک کردن شکم است که روش زیر انجام می شود:

کوچک کردن شکم 6 - برنامه ۴ هفته ای برای کوچک کردن شکم

تمرین شبیه به کوهنوردی یک حرکت مناسب برای کوچک کردن شکم

۶٫ بالا آوردن ماهیچه سرینی بزرگ

بالا آوردن ماهیچه سرینی بزرگ یکی دیگر از حرکات ورزشی شکم است که انجام آن به روش زیر است :

کوچک کردن شکم 7 - برنامه ۴ هفته ای برای کوچک کردن شکم

بالا آوردن ماهیچه سرینی بزرگ یکی دیگر از حرکات ورزشی شکم

متداول ترین حرکات ورزشی مناسب برای کوچک کردن شکم

۷٫ مرد عنکبوتی

یکی دیگر از حرکات ورزشی مخصوص کوچک کردن شکم مرد عنکبوتی است که روش اجرای آن اینگونه است:

کوچک کردن شکم 8 - برنامه ۴ هفته ای برای کوچک کردن شکم

مرد عنکبوتی یکی دیگر از حرکات ورزشی مخصوص کوچک کردن شکم

۸٫ پلانک چرخشی

پلانک چرخشی یکی دیگر از ورزش های مخصوص کوچک کردن شکم است که اینگونه انجام می شود :

کوچک کردن شکم 9 - برنامه ۴ هفته ای برای کوچک کردن شکم

پلانک چرخشی یکی دیگر از ورزش های مخصوص کوچک کردن شکم

کوچک کردن شکم با برنامه ۴ هفته ای مت رابرتس

۹٫ ددلیفت با یک پا

ددلیفت یا لیفت مرده یکی از حرکات مناسب ورزشی برای شکم است که این گونه انجام می شود :

کوچک کردن شکم 10 - برنامه ۴ هفته ای برای کوچک کردن شکم

ددلیفت یا لیفت مرده یکی از حرکات مناسب ورزشی برای شکم

۱۰٫ کرانچ

یکی از متداول ترین حرکات ورزشی مناسب برای کوچک کردن شکم کرانچ است که روش انجام آن به شکل زیر است :

کوچک کردن شکم 11 - برنامه ۴ هفته ای برای کوچک کردن شکم

کرانچ یکی از متداول ترین حرکات ورزشی برای کوچک کردن شکم

گالری تصاویر مشابه
توصیه های پزشکی پرفسور سمیعی
۱۶ مهر ۱۳۹۷ 192 بازدید
ایدز شبیه چیست؟
۲۶ تیر ۱۳۹۷ 1405 بازدید
کاربرد های اصلی فناوری های پزشکی
۲۶ تیر ۱۳۹۷ 1352 بازدید
ارسال دیدگاه